Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Δεσμεύομαι να αγαπώ τον εαυτό μου


Δεσμεύομαι να αγαπώ τον εαυτό μου!

Δεσμεύομαι να γνωρίσω τον αληθινό μου εαυτό βαθειά.


Δεσμεύομαι να εκφράζω τον αληθινό μου εαυτό , τα συναισθήματα μου και να μην κρύβω αυτό που είμαι.

Δεσμεύομαι να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου.

Δεσμεύομαι να αγαπώ τον εαυτό μου για αυτό που είμαι.

Δεσμεύομαι να κάνω την ευτυχία μου προτεραιότητα.

Δεσμεύομαι να συγχωρώ τον εαυτό μου όταν δεν είμαι τέλεια.

Δεσμεύομαι να βλέπω την ομορφιά μου.

Δεσμεύομαι να είμαι ευγενική και συμπονετική με τον εαυτό μου αντί να τον κρίνω και να τον συγκρίνω με άλλους.

Δεσμεύομαι να γιορτάζω αυτό που είμαι.

Δεσμεύομαι να μην λογοδοτώ , να μην συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο από αυτό που η καρδιά μου και η ψυχή μου επιθυμεί .

Δεσμεύομαι να μην υποτιμώ τον εαυτό μου και να μην εμπλέκομαι σε σχέσεις και δραστηριότητες που δεν τιμούν την ομορφιά μου, την δύναμη μου και την ψυχή μου.



Read more: http://enallaktikidrasi.com/2013/08/desmeyomai-na-agapo-ton-eayto-mou/#ixzz32O8FHQ34

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου